Naučte se zdravě jíst

Jak Vám mohu pomoci?

Jídelníček na míru


  • Stravovací varianty
  • Pomoc s aplikací kalorické tabulky
  • Vzorové dny s jídelním plánem
  • Napiš a zjisti více

Tréninkový plán


  • Doporučené metody pro správný trénink
  • Rozložení partií na celý týden a intenzita
  • Začátečníkům doporučuji cvičit s trenérem (naučit správné držení těla, dýchání, techniky cvičení, protahování )

Vyplň formulář následujícím způsobem:

  • Jméno, příjmení, věk, cíl
  • Do zprávy napiš aktuální váhu po ránu na lačno, výšku, co za den vypiješ, konzumuješ
  • Omezení, alergie, možnosti pohybu, typ práce, jak dlouho spíš, suplementace
  • Vitamíny, které bereš (např. hořčík - typ, vitamín c - typ, zinek, b komplex, omega 3, vitamín D, kloubní výživy, chlorella, spirulina, ječmen, bylinky atd.
  • Změř si obvod pasu 5cm nad pupíkem a 5cm pod, obvod přes zadek, prsa, ruce, stehna, lýtka
  • Prováděné kontroly budou každých 7 dní, nejlépe ve stejný čas např. ráno na lačno + váha
  • Cena je individuální: napiš a zjistíš více :-)
  • Napiš jak si chceš evidovat jídlo ( kalorické tabulky, jídelní varianty, pocitový styl )